TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE PENTRU MAGAZINELE ONLINE

Acești termeni și condiții generale („Termeni„) reglementează  drepturile și obligațiile dvs. în calitate de cumpărători și ale noastre în calitate de vânzători în cadrul relațiilor contractuale încheiate prin intermediul magazinului electronic pe  site-ul https://pantalonidelucru.ro/

Toate informațiile despre prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal sunt cuprinse în Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, care pot fi găsite aici: https://pantalonidelucru.ro/termeni-si-conditii/

După cum știți cu siguranță, comunicăm în primul rând de la distanță. Prin urmare, se aplică și acordului nostru că sunt utilizate mijloace de comunicare la distanță, care ne permit să ajungem la un acord fără prezența fizică simultană a noastră și a dvs.

În cazul în care orice parte a Termenilor contrazice ceea ce am convenit de comun acord ca parte a procesului de achiziție de către dvs. pe E-shop-ul nostru, acordul respectiv va avea prioritate față de Termeni.

  1. CÂTEVA DEFINIȚII
    • Prețul este suma de bani pe care o veți plăti pentru Bunuri;
    • Prețul transportului este suma de bani pe care o veți plăti pentru livrarea Bunurilor, inclusiv prețul pentru ambalarea acestora;
    • Prețul total este suma dintre Preț și Prețul de expediere;
    • TVA este o taxă pe valoarea adăugată conform legislației aplicabile;
    • Magazinul electronic este un magazin online operat de noi pe adresa https://pantalonidelucru.ro/ unde va avea loc achiziționarea bunurilor;
    • Factura este un document fiscal emis în conformitate cu Legea privind taxa pe valoarea adăugată pentru prețul total;
    • Suntem compania Pracovné odevy Ziko s. r. o. cu sediul social, str. Okružná 21/6, 050 01 Revúca, Republica Slovacă, R.C.: 46566970, denumit vânzător prin reglementări legale;
    • Comandă înseamnă propunerea dvs. irevocabilă de a încheia un acord de cumpărare de bunuri cu noi;
    • Contractul este un contract de cumpărare negociat pe baza unei comenzi completate corespunzător, trimisă prin intermediul magazinului electronic și se încheie atunci când primiți o confirmare a comenzii de la noi;
    • Contul de utilizator este un cont creat pe baza datelor furnizate de dvs., care vă permite să stocați datele introduse și să păstrați istoricul Bunurilor comandate și al Contractelor încheiate;
    • Sunteți cumpărător în magazinul nostru online, denumit prin lege cumpărător;
    • Produsele sunt tot ceea ce puteți cumpăra în magazinul electronic.
  2. DISPOZIȚII GENERALE ȘI INSTRUCȚIUNI
    • Achiziționarea Bunurilor este posibilă numai prin interfața web a magazinului electronic.
    • Atunci când achiziționați Bunuri, este responsabilitatea d să ne furnizați toate informațiile în mod corect și veridic. Prin urmare, vom considera că informațiile pe care ni le-ați furnizat atunci când comandați Bunurile sunt corecte și adevărate.
  3. CONTRACT
    • Contractul cu noi se poate încheia doar în limba română.
    • Contractul este încheiat la distanță prin intermediul magazinului electronic, în timp ce costurile de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanță sunt acoperite de dvs. Cu toate acestea, aceste costuri nu diferă de rata de bază pe care o plătiți pentru utilizarea acestor fonduri (adică, în special, pentru accesul la Internet), astfel încât este posibil să nu vă așteptați la costuri suplimentare percepute de noi dincolo de Prețul întreg. Prin trimiterea unei comenzi, sunteți de acord că folosim mijloacele de comunicare la distanță.
    • Pentru ca noi să putem încheia contractul, este necesar să creați un ordin de comandă în magazinul electronic. Această propunere trebuie să includă următoarele informații:
      1. Informații despre bunurile achiziționate (în magazinul electronic marcați bunurile pe care doriți să le achiziționați făcând click pe butonul „Adăugați în coș”);
      2. Informații despre Preț, Prețul de expediere, Metoda de plată a Prețului Total și metoda dorită de livrare a Bunurilor; aceste informații vor fi introduse ca parte a creării propunerii de comandă în mediul utilizatorului magazinului electronic, în timp ce informațiile despre preț, prețul de expediere și prețul total vor fi furnizate automat pe baza bunurilor pe care le-ați selectat și a metodei de livrare;
      3. Datele dvs. de identificare utilizate pentru livrarea Bunurilor, în special numele, prenumele, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail;
      4. În cazul unui Contract pe baza căruia vă vom livra Bunurile în mod regulat și repetat, de asemenea, informații despre cât timp vă vom livra Bunurile.
    • În timpul creării propunerii de Comandă, acesta poate modifica și controla datele până la crearea acestora. După verificarea prin apăsarea butonului „Comandă obligatorie pentru plată”, veți crea Comanda. Cu toate acestea, înainte de a apăsa butonul, trebuie să vă confirmați cunoștința și să fiți de acord cu acești Termeni și condiții, altfel nu va fi posibilă crearea unei Comenzi. Utilizați caseta de selectare pentru a confirma și a fi de acord. După apăsarea butonului „Comandă obligatorie pentru plată”, toate informațiile introduse vor fi trimise direct la noi.
    • Vă vom confirma comanda cât mai curând posibil după ce ne este livrată, trimițând un mesaj la adresa dvs. de e-mail specificată în comandă. Confirmarea va include un rezumat al comenzii și acești Termeni și condiții. Prin confirmarea comenzii de către noi, se încheie contractul dintre noi și dvs. Termenii și condițiile în vigoare la data comenzii fac parte integrantă din contract.
    • Pot exista, de asemenea, cazuri în care nu vă vom putea confirma comanda. Acest lucru este valabil mai ales atunci când Bunurile nu sunt disponibile sau cazurile în care comandați un număr mai mare de Bunuri decât este permis de noi. Cu toate acestea, vă vom oferi întotdeauna informații despre numărul maxim de bunuri în avans în cadrul magazinului electronic și nu ar trebui să vă surprindă. În cazul în care apare orice motiv pentru care nu putem confirma Comanda, vă vom contacta și vă vom trimite o ofertă de încheiere a Contractului într-o formă modificată față de Comandă. În acest caz, contractul este încheiat atunci când confirmați oferta noastră.
    • În cazul în care un preț evident incorect este menționat în magazinul electronic sau în propunerea de comandă, nu suntem obligați să vă livrăm bunurile la acest preț, chiar dacă ați primit o confirmare a comenzii și, prin urmare, contractul a fost încheiat. Într-o astfel de situație, vă vom contacta imediat și vă vom trimite o ofertă de încheiere a unui nou Contract într-o formă modificată față de Comandă. În acest caz, noul contract este încheiat atunci când confirmați oferta noastră. Dacă nu confirmați oferta noastră în termen de 3 zile de la trimiterea acesteia, avem dreptul să ne retragem din contractul încheiat. O eroare evidentă în preț este considerată, de exemplu, dacă prețul nu corespunde prețului obișnuit la alți vânzători sau lipsește o cifră sau este în plus.
    • În cazul în care contractul este încheiat, sunteți obligat să plătiți prețul integral.
    • Dacă aveți un cont de utilizator, puteți plasa o comandă prin intermediul acestuia. Cu toate acestea, chiar și în acest caz, sunteți obligat să verificați acuratețea, veridicitatea și caracterul complet al datelor precompletate. Cu toate acestea, modalitatea de creare a unei Comenzi este aceeași ca și în cazul unui cumpărător fără Cont de Utilizator, însă avantajul este că nu este necesară completarea repetată a datelor dvs. de identificare.
    • În unele cazuri, vă permitem să utilizați o reducere la achiziționarea de bunuri. Pentru a oferi o reducere, trebuie să completați informațiile despre această reducere într-un câmp prestabilit din propunerea de comandă. Dacă faceți acest lucru, Bunurile vă vor fi furnizate cu reducere.
  4. CONT DE UTILIZATOR
    • Pe baza înregistrării dvs. în magazinul electronic, puteți accesa contul dvs. de utilizator.
    • Atunci când înregistrați un cont de utilizator, este responsabilitatea dvs. să menționați corect și veridic toate datele introduse și să le actualizați în caz de modificare.
    • Accesul la contul de utilizator este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. În ceea ce privește aceste documente de acces, este de datoria dvs. să păstrați confidențialitatea și să nu furnizați nimănui aceste date. În caz de utilizare abuzivă, nu ne asumăm nicio răspundere pentru acest lucru.
    • Contul de utilizator este personal și nu aveți dreptul să permiteți utilizarea acestuia de către terți.
    • Este posibil să vă anulăm contul de utilizator, mai ales dacă nu îl utilizați mai mult de 5 ani sau dacă vă încălcați obligațiile care vă revin în temeiul acordului.
    • Este posibil ca, contul de utilizator să nu fie disponibil în mod continuu, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a hardware-ului și software-ului.
  5. PREȚ ȘI CONDIȚII DE PLATĂ, DREPTUL DE RETENȚIE
    • Prețul este întotdeauna menționat în magazinul electronic, în propunerea de Comandă și, desigur, în contract. În cazul unei discrepanțe între prețul menționat pentru bunurile din magazinul electronic și prețul specificat în propunerea de comandă, se va aplica prețul menționat în propunerea de comandă, care va fi întotdeauna identic cu prețul din contract. În propunerea de comandă este inclus, de asemenea, prețul de expediere sau condițiile în care expedierea este gratuită.
    • Prețul total include TVA, inclusiv toate taxele prevăzute de lege.
    • Vă vom solicita să plătiți prețul integral după încheierea contractului și înainte de predarea bunurilor. Puteți plăti prețul integral în următoarele moduri:
      1. Transfer bancar. Vă vom trimite informațiile de plată ca parte a confirmării comenzii. În cazul plății prin transfer bancar, prețul total se plătește în termen de 5 zile lucrătoare.
      2. Card online. În acest caz, plata se face prin intermediul procesatorului de plată VUB/Besteron/CardPay.
      3. Plata la livrare. Într-un astfel de caz, plata se va face la livrarea Bunurilor, spre deosebire de predarea Bunurilor. În cazul ramburs, prețul total se plătește la primirea bunurilor.
      4. Numerar pentru colectare personală. Numerarul poate fi plătit pentru bunuri în cazul primirii la sediul nostru. În cazul plății în numerar la ridicarea personală, Prețul Total se plătește la primirea Bunurilor.
    • Factura va fi emisă în format electronic după achitarea Prețului Integral și va fi trimisă pe adresa dvs. de e-mail. Factura va fi, de asemenea, atașată fizic la Bunuri și disponibilă în Contul de utilizator.
    • Dreptul de proprietate asupra Bunurilor vă revine numai după ce ați plătit Prețul Integral și ați intrat în posesia Bunurilor. În cazul plății prin transfer bancar, prețul total este plătit prin creditarea acestuia în contul nostru, în alte cazuri este plătit în momentul plății.
  6. LIVRAREA BUNURILOR, TRANSFERUL RISCULUI DE DETERIORARE A BUNURILOR
    • Bunurile vă vor fi livrate în modul ales de dvs. și puteți alege dintre următoarele opțiuni:
      1. Colectare personală la punctele de livrare Packeta;
      2. Livrare prin firme de transport: DPD
    • Bunurile pot fi livrate numai pe teritoriul României.
    • Termenul de livrare a Bunurilor depinde întotdeauna de disponibilitatea acestora și de metoda aleasă de livrare și plată. Timpul estimat de livrare a Bunurilor vă va fi comunicat în confirmarea Comenzii. Timpul menționat în magazinul electronic este doar aproximativ și poate diferi de timpul real de livrare. În cazul colectării personale la sediu, vă vom informa întotdeauna despre posibilitatea ridicării Bunurilor prin e-mail.
    • După primirea Bunurilor de la transportator, sunteți obligat să verificați integritatea ambalajului Bunurilor și, în cazul oricăror defecte, să anunțați imediat transportatorul și pe noi. În cazul în care există un defect al ambalajului care indică manipularea neautorizată și pătrundere în expediție, nu este obligația d să preluați Bunurile de la transportator.
    • În cazul în care vă încălcați obligația de a accepta bunurile, cu excepția cazurilor prevăzute la art. 4 din Termeni și condiții, acest lucru nu duce la încălcarea obligației noastre de a vă livra bunurile. În același timp, faptul că nu preluați Bunurile nu constituie o retragere din Contractul dintre Noi și Dumneavoastră. Cu toate acestea, într-un astfel de caz, avem dreptul să ne retragem din contract din cauza încălcării semnificative a acordului. Dacă decidem să exercităm acest drept, retragerea intră în vigoare în ziua în care vă livrăm retragerea. Retragerea din Contract nu afectează dreptul la plata Prețului de Transport sau dreptul la despăgubiri pentru daune, dacă este cazul.
    • În cazul în care, din motive care decurg din partea dvs., bunurile sunt livrate în mod repetat sau într-un mod diferit de cel convenit în contract, sunteți obligat să ne rambursați costurile asociate cu o astfel de livrare repetată. Detaliile de plată pentru aceste costuri vor fi trimise la adresa dvs. de e-mail indicată în contract și sunt scadente în 14 zile de la data primirii e-mailului.
    • Riscul de deteriorare a bunurilor vă revine în momentul în care intrați în posesia acestora. În cazul în care nu preluați Bunurile, cu excepția cazurilor prevăzute la art. 4 din Termeni și condiții, riscul de deteriorare a Bunurilor vă revine în momentul în care ați avut posibilitatea să le preluați, dar din motive ce țin de dvs. preluarea nu a mai avut loc. Transferul riscului de deteriorare a Bunurilor înseamnă pentru dvs. că din acel moment suportați toate consecințele asociate pierderii, distrugerii, deteriorării sau oricărei deprecieri a Bunurilor.
    • În cazul în care bunurile nu au fost listate în stoc în magazinul electronic și timpul aproximativ de disponibilitate a fost declarat, vă vom informa întotdeauna în cazul în care:
      1. întreruperea extraordinară a producției Bunurilor, în timp ce vă vom informa întotdeauna cu privire la noul timp de disponibilitate preconizat sau informații că nu va fi posibilă livrarea Bunurilor;
      2. întârzierea livrării bunurilor de la furnizorul nostru, în timp ce vă vom informa întotdeauna cu privire la noul termen de livrare preconizat.
    • În cazul în care nu vă putem livra Bunurile în termen de 30 de zile de la expirarea livrării Bunurilor specificate în confirmarea comenzii, din orice motiv, Noi și Dvs. avem dreptul să ne retragem din Contract.
  1. DREPTURI REZULTATE DIN EXECUTAREA DEFECTUOASĂ
    • Vă garantăm că, la momentul transferului riscului de deteriorare a Bunurilor în conformitate cu art. 7 din Termeni și condiții, Bunurile nu prezintă defecte, în special că:
      1. are proprietăți pe care le-am convenit cu dvs. și, dacă nu au fost convenite în mod expres, atunci cele pe care le-am indicat în descrierea Bunurilor sau cele care pot fi așteptate cu privire la natura Bunurilor;
      2. este potrivit pentru scopurile declarate de noi sau pentru scopurile obișnuite pentru bunurile de acest tip;
      3. corespunde calității sau proiectului eșantionului convenit, în cazul în care calitatea sau proiectul a fost determinat pe baza eșantionului;
      4. este în cantitatea și greutatea corespunzătoare;
      5. îndeplinește cerințele impuse de lege;
      6. nu este grevată de drepturile terților.
    • În cazul în care Bunurile au un defect, mai ales dacă oricare dintre condițiile prevăzute la art. 1 nu este îndeplinită, ne puteți notifica cu privire la un astfel de defect și vă puteți exercita drepturile care decurg din executarea defectuoasă (adică revendicați Bunurile) trimițând un e-mail sau o scrisoare la adresele noastre enumerate lângă datele noastre de identificare. Pentru o reclamație, puteți utiliza și modelul de formular furnizat de noi, care formează Anexa nr. 1 la Termeni și condiții. În exercitarea dreptului care decurge din performanța defectuoasă, este necesar să alegeți modul în care doriți să rezolvați defectul și nu puteți modifica ulterior această alegere, cu excepția cazurilor prevăzute la art.3, fără consimțământul nostru. Vom trata reclamația în conformitate cu dreptul dvs. de performanță defectuoasă. În cazul în care nu alegeți să remediați defectul, aveți drepturile menționate la art. 7.4 chiar și în situațiile în care prestația defectuoasă a reprezentat o încălcare materială a Contractului.
    • În cazul în care prestația defectuoasă reprezintă o încălcare gravă a Contractului, aveți următoarele drepturi:
      1. pentru a elimina defectul prin livrarea de noi Bunuri fără defecte sau prin livrarea părții lipsă a Bunurilor;
      2. pentru a elimina defectul prin repararea Bunurilor;
      3. o reducere rezonabilă a Prețului;
      4. să se retragă din contract.

În cazul în care alegeți să rezolvați în conformitate cu punctele a) sau b) și nu eliminăm defectul într-o perioadă rezonabilă de timp specificată de noi sau vă informăm că nu vom elimina deloc defectul în acest fel, aveți drepturile prevăzute la punctele c) și d), chiar dacă nu le-ați solicitat inițial în reclamație. Totodată, dacă alegeți să înlăturați defectul prin repararea Bunurilor și constatăm că defectul este ireparabil, vă vom anunța și puteți alege o altă metodă de înlăturare a defectului.

    • Dacă prestația defectuoasă este o încălcare minoră a Acordului, aveți următoarele drepturi:
      1. pentru a elimina defectul prin livrarea de noi Bunuri fără defecte sau prin livrarea părții lipsă a Bunurilor;
      2. pentru a elimina defectul prin repararea Bunurilor;
      3. la o reducere rezonabilă a prețului.

Cu toate acestea, dacă nu eliminăm defectul la timp sau refuzăm să eliminăm defectul, aveți dreptul să vă retrageți din contract. De asemenea, vă puteți retrage dacă nu puteți utiliza în mod corespunzător Bunurile din cauza apariției repetate a defectelor după repararea Bunurilor sau în cazul unui număr mai mare de defecte ale Bunurilor.

    • În cazul unei încălcări materiale sau nesemnificative, nu vă puteți retrage din Contract sau solicitați livrarea unui articol nou dacă nu puteți returna Bunurile în starea în care le-ați primit. Cu toate acestea, acest lucru nu se aplică în următoarele cazuri:
      1. dacă a avut loc o modificare a stării Bunurilor ca urmare a unei inspecții pentru detectarea unui defect;
      2. dacă Bunurile au fost utilizate înainte de descoperirea defectului;
      3. dacă imposibilitatea returnării Bunurilor într-o stare nemodificată nu a fost cauzată de acțiunea sau omisiunea dvs.,
      4. dacă, înainte de descoperirea defectului, Bunurile au fost vândute, consumate sau modificate de dvs. în condiții normale de utilizare; cu toate acestea, dacă acest lucru s-a întâmplat doar parțial, este responsabilitatea dvs. să returnați partea din Bunuri care poate fi returnată, caz în care nu vi se va rambursa partea din Preț corespunzătoare beneficiului dvs. din utilizarea unei părți a Bunurilor.
    • În termen de trei zile de la primirea reclamației, vom confirma la adresa dvs. de e-mail că am primit reclamația, când am primit-o și durata preconizată a soluționării reclamației. Ne vom ocupa de reclamație fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 30 de zile de la primirea acesteia. Termenul poate fi prelungit de comun acord. Dacă termenul expiră în zadar, vă puteți retrage din contract.
    • Vă vom informa despre soluționarea reclamației prin e-mail. Dacă reclamația este justificată, aveți dreptul la rambursarea costurilor suportate în mod rezonabil. Sunteți obligat să dovediți aceste costuri, de exemplu, prin chitanțe sau documente de transport. În cazul în care defectul a fost eliminat prin livrarea de noi Bunuri, este obligația d să ne returnați Bunurile originale, dar costurile unei astfel de returnări vor fi suportate de Noi.
    • Exercitarea drepturilor care decurg din pretențiile privind executarea defectuoasă și acțiunile în revendicare este reglementată de dispozițiile art. 1810 și următoarele, art. 1820 și următoarele și art. 2099 și următoarele din Codul civil și de Legea privind protecția consumatorului.
    • Dacă sunteți o companie, este de datoria dvs. să raportați și să reclamați defectul fără întârzieri nejustificate după ce l-ați fi putut descoperi, dar nu mai târziu de trei zile de la primirea bunurilor.
    • Dacă sunteți consumator, aveți dreptul să vă exercitați drepturile în urma executării defectuoase pentru un defect care apare la Bunurile de consum în termen de 24 de luni de la primirea Bunurilor.
    • Prevederile referitoare la dreptul la vicii nu se aplică în cazuri:
      1. Bunuri care sunt vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care a fost convenit un preț mai mic;
      2. uzura Bunurilor cauzată de utilizarea lor normală;
      3. au folosit Bunurile pentru un defect corespunzător gradului de utilizare sau uzură pe care Bunurile l-au avut atunci când le-ați preluat;
      4. atunci când rezultă din natura Bunurilor.
  1. RETRAGEREA DIN CONTRACT
    • Retragerea din Contract, adică încetarea relației contractuale dintre Noi și D de la începutul acesteia, poate avea loc din motivele și modalitățile specificate în acest articol sau în alte prevederi ale Termenilor în care este menționată în mod expres posibilitatea retragerii.
    • Dacă sunteți consumator, adică o persoană care cumpără bunurile în afara domeniului activităților dvs. comerciale, aveți dreptul să vă retrageți din contract fără a da niciun motiv în termen de 14 zile de la data livrării bunurilor în conformitate cu prevederile 1829 din Codul civil. În cazul în care am încheiat un Contract, al cărui obiect este mai multe tipuri de Bunuri sau livrarea mai multor părți ale Bunurilor, această perioadă începe să curgă numai la data livrării ultimei părți a Bunurilor, iar dacă am încheiat un Contract în baza căruia vă vom livra Bunurile în mod regulat și repetat, acesta începe să curgă la data livrării primei livrări. Vă puteți retrage din contract în orice mod demonstrabil (în special prin trimiterea unui e-mail sau a unei scrisori la adresele noastre enumerate lângă datele noastre de identificare). Pentru retragere, puteți utiliza și modelul de formular furnizat de noi, care formează Anexa nr. 2 la Termeni și condiții.
    • Cu toate acestea, chiar și în calitate de consumator, nu vă puteți retrage din contract în cazurile în care obiectul contractului sunt:
      1. Bunuri al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare independente de voința noastră și pot apărea în timpul perioadei de retragere;
      2. furnizarea de băuturi alcoolice, care pot fi livrate numai după treizeci de zile, iar prețul lor depinde de fluctuațiile pieței financiare, independent de voința noastră;
      3. Bunuri care au fost modificate în funcție de dorințele dvs. sau pentru persoana dvs.;
      4. Bunuri perisabile și bunuri care au fost amestecate ireversibil cu altele după livrare;
      5. Bunuri sigilate care au fost scoase din ambalaj și nu pot fi returnate din motive de igienă;
      6. livrarea unei înregistrări audio sau video sau a unui program pentru calculator, în cazul în care ambalajul original a fost rupt;
      7. furnizarea de ziare, periodice sau reviste;
      8. livrarea de conținut digital, dacă acesta nu a fost livrat pe un suport material și a fost livrat cu acordul dvs. expres prealabil înainte de expirarea perioadei de retragere și v-am informat că nu aveți dreptul să vă retrageți din Contract.
    • Perioada de retragere în conformitate cu art. 2 din Termeni și condiții va fi considerată menținută dacă ne trimiteți o notificare că vă retrageți din contract în perioada respectivă.
    • În cazul retragerii din Contract, Prețul vă va fi returnat în termen de 14 zile de la data efectivă a retragerii în contul din care a fost creditat sau în contul ales pentru retragerea din Contract. Cu toate acestea, suma nu va fi rambursată până când nu ne returnați bunurile sau nu dovediți că acestea ne-au fost trimise înapoi. Vă rugăm să ne returnați bunurile curate, dacă este posibil, inclusiv ambalajul original.
    • În cazul retragerii din contract în conformitate cu art. 2 din Termeni și condiții, sunteți obligat să ne trimiteți bunurile în termen de 14 zile de la retragere și suportați costurile asociate cu returnarea bunurilor către noi. Dvs., pe de altă parte, aveți dreptul la o rambursare a prețului de expediere, dar numai în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode oferite de livrare a bunurilor pe care le-am oferit pentru livrarea bunurilor. În cazul retragerii din cauza faptului că încălcăm contractul încheiat, vom plăti, de asemenea, costurile asociate cu returnarea bunurilor către noi, dar din nou numai până la valoarea prețului de expediere în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode oferite de livrare a bunurilor oferite de noi la livrarea bunurilor.
    • Sunteți răspunzător față de noi pentru daune în cazurile în care bunurile sunt deteriorate ca urmare a manipulării lor altfel decât este necesar pentru a le manipula în ceea ce privește natura și proprietățile lor. Într-un astfel de caz, vă vom factura pentru daunele cauzate după ce bunurile ne-au fost returnate, iar data scadenței sumei facturate este de 14 zile. În cazul în care nu v-am returnat încă Prețul, avem dreptul să compensăm cererea de costuri cu cererea dvs. de returnare a Preț
    • Avem dreptul să ne retragem din Contract în orice moment înainte de a vă livra Bunurile dacă există motive obiective pentru care nu este posibilă livrarea Bunurilor (în special motive din partea terților sau motive bazate pe natura Bunurilor), chiar înainte de expirarea perioadei specificate la art. Condiţii. De asemenea, ne putem retrage din contract dacă este evident că ați furnizat în mod intenționat informații incorecte în comandă. Dacă achiziționați bunuri în cursul activităților dvs. comerciale, adică în calitate de antreprenor, avem dreptul să ne retragem din contract în orice moment, chiar și fără a da niciun motiv.
  2. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR CU CONSUMATORII
    • Dacă sunteți consumator, în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor, aveți dreptul la o soluționare extrajudiciară a unui litigiu în materie de consum care decurge din contract. În acest caz, aveți dreptul să contactați Blvd. Aviatorilor de inspecție comercială, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor Blvd. Aviatorilor, Nr. 72, Cod Poștal 011865, Sector 1 București, România, Tel. +40213121275, Fax: +40213143462. Soluționarea extrajudiciară a unui litigiu de consum este inițiată exclusiv la cererea dvs., și anume dacă litigiul nu a putut fi soluționat direct cu noi. Propunerea poate fi depusă nu mai târziu de 1 an de la data la care v-ați exercitat pentru prima dată dreptul care face obiectul litigiului cu noi.
    • De asemenea, aveți dreptul de a iniția o soluționare extrajudiciară a litigiilor online prin intermediul platformei SOL disponibile pe site-ul ec.europa.eu/consumers/odr/.
  3. DISPOZIȚII FINALE
    • Dacă relația noastră juridică și relația dvs. juridică conține un element internațional (de exemplu, vom trimite bunuri în afara teritoriului Republicii Cehe), relația va fi întotdeauna guvernată de legea Republicii Cehe. Cu toate acestea, dacă sunteți consumator, acest aranjament nu vă afectează drepturile în temeiul legii.
    • Toată corespondența scrisă vă va fi trimisă prin e-mail. Adresa noastră de e-mail este furnizată lângă datele noastre de identificare. Vom trimite corespondența la adresa dvs. de e-mail specificată în Contract, în contul de utilizator sau prin care ne-ați contactat.
    • Contractul poate fi modificat numai prin acordul nostru scris. Cu toate acestea, avem dreptul să modificăm și să completăm acești Termeni și condiții, dar această modificare nu va afecta contractele deja încheiate, ci doar contractele care vor fi încheiate după data intrării în vigoare a acestei modificări. Cu toate acestea, vă vom informa despre modificare numai dacă ați creat un cont de utilizator (astfel încât să aveți aceste informații dacă comandați bunuri noi, dar modificarea nu stabilește dreptul de reziliere, deoarece nu avem un contract care ar putea fi reziliat) sau trebuie să vă livrăm bunurile în mod regulat și repetat pe baza contractului. Vă vom trimite informații despre modificare la adresa dvs. de e-mail cu cel puțin 14 zile înainte ca modificarea să intre în vigoare. Dacă nu primim o notificare de reziliere a contractului încheiat pentru livrări regulate și repetate de bunuri în termen de 14 zile de la trimiterea informațiilor despre modificare, noii termeni și condiții devin parte a contractului nostru și se aplică următoarei livrări a bunurilor după data efectivă a modificării. Perioada de preaviz dacă dați preaviz este de 2 luni.
    • În caz de forță majoră sau evenimente care nu pot fi prevăzute (dezastru natural, pandemie, defecțiuni operaționale, întreruperi ale subcontractorului etc.), nu suntem răspunzători pentru daunele cauzate de sau în legătură cu cazuri de forță majoră, iar dacă situația de forță majoră persistă mai mult de 10 zile, noi și dvs. avem dreptul să ne retragem din contract.
    • Atașat la Termeni și condiții este un model de formular pentru reclamații și un model de formular pentru retragerea din contract.
    • Contractul, inclusiv Termenii și condițiile, este arhivat în format electronic de către noi, dar nu vă este accesibil. Cu toate acestea, veți primi întotdeauna acești Termeni și condiții și confirmarea comenzii cu un rezumat al comenzii prin e-mail și, prin urmare, veți avea întotdeauna acces la contract fără cooperarea noastră. Vă recomandăm să confirmați întotdeauna comanda și să salvați Termenii.
    • Activitatea noastră nu este supusă niciunui cod de conduită conform 1826, al. 1, lit. g) din Codul civil.

Acești Termeni și condiții intră în vigoare la data de 11.9.2021.