RECLAMAREA PRODUSELOR

Există posibilitatea de a reclama produsele, care au un defect de fabricație*, sunt deteriorate sau au fost deteriorate în timpul utilizării.
Dacă produsele nu Vă convin în dimensiune sau croială, le puteți schimba folosind formularul de schimb.
Vă atragem atenția asupra faptului că produsele reclamate trebuie să fie curate, hainele spălate și încălțămintea curățată temeinic. Cumpărătorul își asumă riscul de respingere a reclamației în cazul în care produsele sau o parte a acestora sunt murdare sau nu îndeplinesc condițiile de igienă de bază.

* Produsele v-au fost livrate într-o stare deteriorată (de exemplu 2 pantofi pentru același picior în cutie, buton rupt, fermoar rupt …)

Încercăm să gestionăm reclamațiile cât mai repede posibil, dar din moment ce acestea sunt evaluate direct de producători, în unele cazuri poate dura până la 30 de zile.

Dacă este posibil, Vă rugăm să ne trimiteți fotografii ale daunelor înainte de a trimite produsele, astfel puteți accelera întregul proces.

Ne puteți trimite fotografiile după trimiterea formularului: info@pantalonidelucru.ro

Ne puteți trimite produsele:

  • Prin poștă
  • Prin orice punct de livrare Packeta pentru o taxă de 14 RON TVA inclus

Pentru a notifica o reclamație a produselor, COMPLETAȚI FORMULARUL. (vedeți formularul sub informații)

CUM FUNCȚIONEAZĂ RECLAMAȚIA PRIN INTERMEDIUL PACKETA?

  • Selectați orice locație de livrare Packeta care vi se potrivește cel mai bine. Doar faceți click pe butonul PACKETA ADRESE de sub text și introduceți codul poștal sau orașul. Selectați filtrul --- pentru expeditor --- Adrese predare. Prin intermediul Packeta pot fi trimise doar colete cu o greutate de până la 5 kg. Dimensiune maximă 50×40×30 cm.
  • Completați formularul de reclamație a produselor. Odată ce formularul a fost procesat, Vă vom trimite instrucțiunile în termen de 24 de ore.
  • Împachetați produsele (puteți și în ambalajul original) astfel încât acestea să nu poată fi deteriorate în timpul transportului.
  • Le duceți la un punct de livrare unde veți solicita să fie trimise pe baza numărului de identificare pe care vi-l vom trimite în instrucțiuni.
  • Angajatul imprimă eticheta și de asemenea Vă tipărește și o confirmare pe care ar trebui să o păstrați.
  • După livrarea coletului, angajații noștri vor procesa produsele reclamate și Vă vor informa cu privire la rezultat cel mai târziu în termen de 30 de zile de la notificare.
  • Pentru acest serviciu veți plăti doar 14 RON TVA inclus. Plătiți numai după livrarea produselor reclamate!

RECLAMAȚIE PRIN POȘTĂ

  • Completați formularul de reclamație a produselor.
  • Trimiteți-ne produsele ambalate corespunzător la adresa: Pracovné odevy ZIKO s.r.o – Posta, CP 35, OP 10, Bulevardul Dimitrie Cantemir 86, 410503, Oradea, Bihor. De asemenea, completați adresa de e-mail: info@pantalonidelucru.ro
  • Trimiteți-ne întotdeauna produsele recomandat.
  • După livrarea coletului, angajații noștri vor procesa produsele reclamate și Vă vor informa cu privire la rezultat cel mai târziu în termen de 30 de zile de la notificare.

TRIMITEȚI-NE UN MESAJ FOLOSIND FORMULARUL