TOATE ÎNTREBĂRILE ȘI RĂSPUNSURILE IMPORTANTE

Cum se creează o comandă?

  1. După ce ați ales un produs care Vă interesează, selectați culoarea și dimensiunea acestuia și faceți click pe „ADAUGĂ ÎN COȘ”.
  2. În colțul din dreapta sus veți găsi o pictogramă coș unde puteți verifica conținutul acesteia.
  3. Dacă ați selectat deja toate produsele, selectați „MERGEȚI SPRE FINALIZARE” din coș.
  4. În partea stângă a ecranului, completați toate câmpurile obligatorii cu privire la informațiile de contact și facturare.
  5. În partea dreaptă a ecranului, selectați metoda de expediere, metoda de plată și bifați căsuța „Am citit și sunt de acord cu Termenii și condițiile generale”
  6. Faceți click pe „Comandă cu obligație de plată” pentru a crea o comandă.
  7. Dacă comanda nu este trimisă, este posibil ca unele date să nu fie completate sau să fie completate greșit. Deasupra informațiilor de facturare, Vă va arăta într-o căsuță gri care este motivul.

Nu am primit un e-mail de confirmare după plasarea comenzii.

Dacă nu ați primit un e-mail de confirmare după crearea comenzii, este posibil ca aceasta să fi fost trimisă în spam. Dacă nu l-ați găsit nici în secțiunea Spam, atunci este posibil să fi fost introdusă o adresă de e-mail incorectă. Puteți verifica acest lucru prin SMS, pe care l-ați primit la numărul de telefon mobil introdus în comandă.

Trebuie să creez un cont pentru a plasa o comandă?

Nu este necesar, puteți crea o comandă fără a avea un cont.

Pot să mă înregistrez la dvs., astfel încât să nu trebuiască să-mi completez datele atunci când comand în mod regulat?

Există două modalități de înregistrare:

  1. Când plasați o comandă pentru plată, trebuie doar să bifați opțiunea de a crea un cont. După plasarea comenzii, acesta va fi creat pentru dvs.
  2. După ce faceți click pe butonul „LOGARE”, trebuie să faceți click pe „CREAȚI CONT”.

Pot modifica conținutul comenzii mele?

Dacă metoda de plată a fost aleasă ramburs sau transfer bancar și comanda nu a fost încă ambalată, schimbarea este posibilă. Solicitarea trebuie făcută prin e-mail pe info@pantalonidelucru.ro .

Dacă a fost aleasă metoda de plată prin card online, modificarea este posibilă numai fără modificarea prețului (de exemplu, modificarea dimensiunii).

Cum pot anula o comandă?

Puteți anula comanda pur și simplu introducând o solicitare scrisă împreună cu numărul comenzii pe adresa noastră de e-mail: info@pantalonidelucru.ro

Care este costul transportului?

Curier DPD – 18 RON

Packeta – 14 RON

Când comandați de peste 250 RON, fiecare metodă de expediere este gratuită.

Care este timpul de livrare?

Termenul standard de livrare este de 3-6 zile lucrătoare din momentul plasării comenzii (în cazul plății prin transfer bancar/card, acest termen curge de la primirea plății).

Pentru produsele marcate „EXPEDIEM ÎN 24 DE ORE”, putem expedia produsele în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii (la plata prin transfer bancar/card, acest termen curge de la primirea plății).

Dacă există mai multe produse în comandă, comanda este expediată numai după ce toate produsele au fost pregătite.

Pot urmări statusul unei comenzi trimise?

Da, după trimiterea comenzii, transportatorul Vă va contacta prin e-mail, pe baza căruia puteți verifica starea livrării expedierii.

Ce se întâmplă dacă expedierea este deteriorată la livrare?

Dacă este evident la prima vedere că expedierea este deteriorată sau ambalajul este deteriorat, refuzați să o acceptați. Ulterior contactați-ne în scris pe adresa de e-mail: info@pantalonidelucru.ro, iar noi vom rezolva reclamația cu transportatorul și Vă vom trimite produsele noi cât mai curând posibil.

Dacă descoperiți deteriorarea după primirea și despachetarea coletului, contactați-ne imediat după ce ați descoperit acest fapt. Vă rugăm să ne trimiteți fotografii ale produselor deteriorate pe adresa de e-mail: info@pantalonidelucru.ro, iar noi Vă vom contacta imediat după verificarea situației.

Pot schimba produsele?

Dacă doriți să schimbați produsele achiziționate cu o altă dimensiune sau model, puteți face acest lucru în termen de 45 de zile de la primirea produselor. Pentru a notifica schimbul, trebuie să completați formularul din următorul link: https://pantalonidelucru.ro/inlocuire-bunuri/, unde veți găsi și toate informațiile importante.
Este posibil să schimbați numai bunuri nedeteriorate, nepurtate și în ambalajul lor original, cu etichete originale. Produsele nici măcar nu au voie să fie spălate.

Puteți trimite produsele prin poștă, în acest caz, Vă rugăm să ne trimiteți bunurile ambalate corespunzător la următoarea adresă:
Pracovné odevy ZIKO s.r.o – Posta, CP 35, OP 10, Bulevardul Dimitrie Cantemir 86, 410503 Oradea, Bihor

Sau puteți utiliza serviciul „preluare prin curier”, care funcționează după cum urmează:

După primirea cererii de preluare prin curier, vom organiza, de regulă, ridicarea prin curier DPD în următoarea zi lucrătoare. Curierul Vă va contacta telefonic înainte de preluarea coletului. Ei își lipesc propria etichetă pe colet. Din partea dvs., trebuie doar să completați formularul și să împachetați produsele astfel încât acestea să nu poată fi deteriorate în timpul transportului. Acest serviciu este taxat  cu 14 RON TVA inclus. Iar pentru transportul de returnare, nu se va percepe nicio taxă, noi vom expedia produsele pe cheltuiala noastră.

Pot RETURNA produsele?

Perioada de retragere din contract fără invocarea unui motiv este de 14 zile. Pentru returnarea produselor am pregătit un formular în acest link: https://pantalonidelucru.ro/recuperarea-marfurilor/

Este posibilă returnarea produselor nedeteriorate, nepurtate și în ambalajul lor original, cu etichete originale. Produsele nici măcar nu au voie să fie spălate.

Puteți trimite produsele prin poștă, în acest caz, Vă rugăm să ne trimiteți produsele ambalate corespunzător la următoarea adresă:
Pracovné odevy ZIKO s.r.o – Posta, CP 35, OP 10, Bulevardul Dimitrie Cantemir 86, 410503 Oradea, Bihor

Sau puteți utiliza serviciul „preluare prin curier”, care funcționează după cum urmează:

După primirea cererii de preluare prin curier, vom organiza, de regulă, ridicarea prin curier DPD în următoarea zi lucrătoare. Curierul Vă va contacta telefonic înainte de preluarea coletului. Ei își lipesc propria etichetă pe colet. Din partea dvs., trebuie doar să completați formularul și să împachetați produsele astfel încât acestea să nu poată fi deteriorate în timpul transportului.  Acest serviciu este taxat  cu 14 RON TVA inclus.

Termenul limită pentru returnarea plății este de 14 zile de la primirea produselor în depozitul nostru, suma este returnată în contul specificat în formular.

Cum pot RECLAMA produsele?

În cazul unei reclamații, am pregătit un formular de reclamație, pe care îl puteți găsi în acest link: https://pantalonidelucru.ro/reclamare-bunuri/.

  1. În formular descrieți deteriorarea produselor reclamate.
  2. După trimiterea formularului, Vă recomandăm să trimiteți și fotografii ale produselor deteriorate la adresa de e-mail: info@pantalonidelucru.ro

Încercăm să soluționăm reclamațiile cât mai repede posibil, deoarece acestea sunt evaluate direct de către producători, în unele cazuri acest lucru poate dura 30 de zile. Produsele trebuie să fie curate, hainele spălate și încălțămintea curățată temeinic. Dacă ne trimiteți produse murdare sau mirositoare, reclamația din motive de igienă poate fi returnată pentru curățarea acestora.

Puteți trimite produsele prin poștă, în acest caz, Vă rugăm să ne trimiteți bunurile ambalate corespunzător la următoarea adresă:
Pracovné odevy ZIKO s.r.o – Posta, CP 35, OP 10, Bulevardul Dimitrie Cantemir 86, 410503 Oradea, Bihor

Sau puteți utiliza serviciul „preluare prin curier”, care funcționează după cum urmează:

După primirea cererii de preluare prin curier, vom organiza, de regulă, ridicarea prin curier DPD în următoarea zi lucrătoare. Curierul Vă va contacta telefonic înainte de preluarea coletului. Ei își lipesc propria etichetă pe colet. Din partea dvs., trebuie doar să completați formularul și să împachetați produsele astfel încât acestea să nu poată fi deteriorate în timpul transportului.  Acest serviciu este taxat  cu 14 RON TVA inclus. Iar pentru transportul de returnare, nu se va percepe nicio taxă, noi vom expedia produsele pe cheltuiala noastră

Cum funcționează serviciul "preluare prin curier"?

După primirea cererii de preluare prin curier, vom organiza, de regulă, ridicarea prin curier DPD în următoarea zi lucrătoare. Curierul Vă va contacta telefonic înainte de preluarea coletului. Ei își lipesc propria etichetă pe colet. Din partea dvs., trebuie doar să completați formularul și să împachetați produsele astfel încât acestea să nu poată fi deteriorate în timpul transportului. Acest serviciu este taxat  cu 14 RON  TVA inclus. Iar pentru transportul de returnare, nu se va percepe nicio taxă, noi vom expedia produsele pe cheltuiala noastră. În acest caz, aplicăm regula că un transport este plătit de client, iar celălalt transport este plătit de compania noastră. Suma  de 14 RON TVA inclus reprezintă costul real al unui transport.

Cum găsesc un anumit produs?

  1. Faceți click pe categoria selectată sub opțiunea „Toate categoriile”. Ulterior puteți face căutarea voastră mai precisă sau mai ușoară utilizând filtre pentru produse. (pentru a găsi produsele pe care le doriți)
  2. În câmpul de căutare, tastați numele produsului sau o parte a numelui. Veți vedea toate produsele și informațiile conform criteriilor introduse.

Ce trebuie să fac dacă sunt interesat de produse epuizate?

În cazul unui produs complet epuizat din stoc, Vă recomandăm să utilizați opțiunea „Urmăriți revenire în stoc”, care se găsește lângă produsele respective. După ce introduceți adresa dvs. de e-mail, Vă vom informa în mod automat cu privire la revenire în stoc.

În ceea ce privește mărimile epuizate în prezent, ne puteți contacta și pe e-mail: info@pantalonidelucru.ro

Unde pot găsi informații suplimentare despre produs?

După ce faceți click pe produsul selectat, va fi afișată o fotografie și o descriere cu toate informațiile disponibile despre produs.

Cum funcționează filtrul?

După selectarea categoriei țintă, puteți utiliza filtrul pentru a restrânge selecția în funcție de criteriile dvs. Mai exact, puteți filtra PREȚUL, CULOAREA, DIMENSIUNEA și chiar posibilitatea expedierii produselor în termen de 24 de ore. Deasupra filtrului, puteți, de asemenea, să sortați produsele după cum este necesar, de exemplu, după preț.

Am primit mărimea/articolul greșit, ce ar trebui să fac?

În cazul în care comanda nu a fost procesată conform specificațiilor sale, Vă rugăm să ne contactați prin e-mail: info@pantalonidelucru.ro, imediat după descoperirea acesteia. Vă rugăm să specificați numărul de comandă și articolul în cauză. Dacă aveți posibilitatea, atașați și o fotografie. Vom trimite cererea colegilor din depozit cât mai curând posibil pentru verificare. Ulterior Vă vom contacta.

În cazul în care se confirmă o eroare cauzată de noi, după ce produsele v-au fost trimise incorect, vom trimite un curier pentru a le ridica. Produsele vor trebui doar ambalate astfel încât să nu poată fi deteriorate în timpul transportului. Vom trimite produsele pentru schimb imediat. Întregul proces va fi, desigur, pe cheltuiala noastră.

Am primit o comandă incompletă, ce ar trebui să fac?

Imediat după constatare, Vă rugăm să ne contactați prin e-mail: info@pantalonidelucru.ro. Vă rugăm să menționați numărul comenzii și articolul care nu a fost livrat din comandă. Solicitarea va fi verificată de către depozit în cel mai scurt timp posibil. Ulterior Vă vom contacta.

În cazul în care se confirmă că eroarea a fost cauzată de noi, produsele lipsă Vă vor fi trimise pe cheltuiala noastră într-un transport separat, cât mai curând posibil.

Unde pot găsi factura?

Facturile sunt emise pentru fiecare comandă și trimise automat prin e-mail, în care există un buton „descarcă factura în format PDF” la adresa de e-mail specificată în comanda dvs.

Dacă nu ați primit factura, Vă recomandăm să verificați și SPAM. Dacă nu ați reușit să găsiți factura, puteți solicita trimiterea acesteia prin e-mail: : info@pantalonidelucru.ro. Împreună cu solicitarea trebuie să indicați numărul comenzii.

Am primit factura. Ce dacă trebuie să modific sau să adaug informații de facturare?

Contactați-ne prin e-mail: info@pantalonidelucru.ro. Introduceți toate datele pe care doriți să le modificați / adăugați împreună cu numărul comenzii sau facturii.

Pot solicita o modificare în orice moment?

Dacă trebuie să faceți o modificare a facturii, Vă recomandăm să ne contactați cât mai curând posibil! O modificare a facturii este posibilă numai în luna în care a fost emisă.

Cum se solicită o factură proformă?

După plasarea comenzii, Vă rugăm să ne contactați prin e-mail: info@pantalonidelucru.ro, să precizați numărul comenzii și noi o vom emite și transmite imediat pe e-mail.

Puteți emite o factură cu plata la termen?

Nu putem emite facturi cu plata la termen. Dacă este necesar, putem emite o factură proformă, ulterior, după plata acesteia, comanda va fi expediată. La plasarea unei comenzi prin intermediul magazinului nostru online, sunt disponibile următoarele metode de plată:

Transfer bancar – Vă vom trimite detaliile transferului bancar

Plata ramburs – Plata în numerar sau plata cu cardul către curier la livrare.

Îmi puteți oferi o reducere?

Pentru comenzi fără deosebire, aplicăm reduceri în următoarea formă:

– Reducere – 2% pentru achiziții de peste 550 RON inclusiv TVA
– Reducere – 3% pentru achiziții de peste 1100 RON inclusiv TVA
– Reducere – 4% pentru achiziții de peste 2200 RON inclusiv TVA
– Reducere – 5% pentru achiziții de peste 2750 RON inclusiv TVA
– Reducere – 7% pentru achiziții de peste 5500 RON inclusiv TVA
– Reducere – 9% pentru achiziții de peste 11000 RON inclusiv TVA
– Reducere – 11% pentru achiziții de peste 22000 RON  inclusiv TVA

Reducerea se calculează și se aplică automat în coș, în funcție de valoarea comenzii.

TRIMITE-NE UN MESAJ FOLOSIND FORMULARUL



    INFORMAȚII DE CONTACT

    Pracovné odevy ZIKO s.r.o - Poșta, CP 35, OP 10, 410503 Oradea Bihor

    info@pantalonidelucru.ro

    OPERATOR E-SHOP

    Pracovné odevy ZIKO s.r.o.

    Okružná 21/6
    050 01 Revúca
    IČO: 46 566 970
    DIČ: 202 34 79 128
    IČ DPH: SK202 34 79 128

    Compania este înregistrată în Registrul Comerțului al Judecătoriei Banská Bystrica, Secția: Sro, Nr. insert: 32474 / S